Kardeşim 1 yıldır geçici olarak hollandada şu an öğrenci. Orada trafik kazasi yapmış ve ehliyeti yok. 8 bin euro hasar cikio. Kardeşimi kandırıyor olabilrler araba lüks değil bu kadar masraf imkansız. Orda yaşayan var mı kurallar çok mu katı polis cagrilmams çağrılsa daha mı iyiydi tutanak yok ama kamera kayıtları illa ki vardır. Bırak herşeyi gel uçak bileti alalm diorm ama kayıtlar vardır diyor napacagmizi şaşırdık. Canına bise olmadı buna sukur ama kandırılıyor sanırım