KbrMte instgramda doktoranneninblogu var öne çıkan hikayesinde süt başlığında anlatmış inceleyip kendinizde araştırabilirsiniz. Rezeneyi süt artırıyor diye içiyordum çocuk doktorumuz uyardı bebeklerde kanserojen etki yaptığında dair araştırmalar var diye. Gerçektende öyle. Bitkisel ürünleri çörek otu vs tercih etmememi önerdi. Ayrıca dışkı rengini de yeşil renge çeviriyorlar.