İyi geceler hanımlar oğlum 12 aylık nerdeyse bir aydır hasta çok doktora gittik ama geçmiyor öksürük ve burun akıntısı ilaçları da kullanıyoruz. Tam geçti gibi oluyo yine yenileniyor bugün yine hasta çok öksürüyor burnu akıyor ve her oksurdugunde Ağlıyor boğazı acıyor galiba 😓 üç sattir uyanık ağlıyor artık uykusuzluktan gözümü açamıyorum.bi önerisi olan varmı biraz daha böyle devam ederse acile gidicem.
Bu arada damaklar çok kabarmis o neden olabilir diş ve grip aynı anda mi yoksa dişten dolayı mı böyle….🥺🥺🥺