Asel1naz2 hırıltı burnundan mı geliyor göğsünden mi ? Serum fizyolojik ile sık sık açın ve çekin sonra sümükleri mutlaka. O hırıltı geçmezse mutlaka doktora götürün. Sarılık her kontrol edildiginde söylenir sana. Göbekten aşağa bacaklara inmiş olursa sorun. Hastaneden cıktıktan ve bir hafta sonraki kontrolde değerleriniz kaçtı ? Bu arada genede siz 2 3 saatte bir emzirin mutlaka. Şuan burnu tıkalıysa iyi ememiyordur zaten