Çok şişirdim kafanızı kusura bakmayın ama çok tecrübesiz ve yalnızım kızımın atesi vardı düştü şimdi üstü ince örttüm ya üşürse üstüne her aksam ki battaniyesini mi ortiyim yoksa şuan ki olan ince çarşaf mi kalmalı 2 saat sonra uyancam zaten alarm kurdm