Morelim bozuk cok kendjm korona oldum sanirim doktora gitmedim o sırada çocuğumda ates kaldirdi .. kendimi grip oldum sanarken bugün koku kaybı hissettim ama tat alma duygum var biraz . Neyim neyiz anlayamıyorum eşim Covit olduğumuzu kabullenmek istemiyor smdi bebisimin yanındayım ateşi yükselip duruyor sabah olmasını bekliyoz özel doktoruna goturucem acile götürdüm adam gbi ilgilenmediler sizin basiniza geldimi nasil atlattiniz bebisleriniz iyileştimi