Merhaba kızlar oglum tam 6aylık bı kac gundur gok kotu derecede uykuya gecme sorunumu var uyumak ıstemıyor cok gelmesıne karsın normalde memede uyuyan tık dıye gıden cocuk uyumaz oldu gunduzlerı zar zor aglıyarak uyuyor gecede cok fazla uyanıyor her defasında emzırıyorım yatırıyorım cok fazla yoruldum bı cozumu olan varmı aynı seyı yasayan atak haftasımı distenmı ne oldugunu anlamadık doktora gıdıcez ek gıdaya gecmek ıcın