Merhabalar, ben 4 günlük bir anneyim. Bebeğimle başladığımız bu yolculukta deneyimini ve fikirlerinize ihtiyacım var. Cumaertesı bebeği kontrole götürdüğümğzde sarıldığın var olduğu söylendi ve testte 13.65 olarak çıktı. Herkes bol bol emziremem gerektiğini söylüyor ancak sarıldıktan dolayı bebeği kaldırmaktan zorlandım bu süreçte göğüs ucum yara oldu derken emzirmek benim için kabus oldu. Göğüs Ucu için lansinoh ve ayva çekirdeği kullanıyorum. Gümüş kapaklarla geziyorum sürekli çünkü kıyafetle teması halinde yanıyor. Neyse şu anki sorunum bebeğim emdiğini geri çıkartmaya başladı. İlk dün gece biberonla süt vermiştim süt bitti akabinde bi kısmını süt olarak geri çıkarttı. Gündüzde emzirdikten sonra azda olsa çıkartmaya başladı. En son az önce yine biberonla süt verdim ancak bu sefer biraz katı bi şekilde çıkardı. Çıkartması normal midir. Tavsiyelerinizi bekliyorum🙏😊