Hilokiiii Zumreee Önerebileceğim tek marka Stanley çok memnunum ben fiyatı biraz diğerlerine göre yüksek ama bir kere alıp ömürlük kullanmak daha mantıklı 😇
Miniginannesiiii Zumreee e bebekten aldım ben ama çok sıcak tutmuyodu penguen marka vardı ilk onu çok sevmiştim sabaha kadar çok sıcak tutuyodu
Minis Hilokiiii kesinlikle. Alıp soğutuyor diyip kenara atip tekrar başka marka alıp tekrar soğutuyor diyip kenara atmanin bi mantığı yok. Ya ilk seferinde stanley alınır ya da bin pişman olunup stanley alınır 😂
Hilokiiii Minis İki yol var o yolda Stanley’e sürüklüyor.😂 çok memnun kalırsın gerçekten süper bir şey
zeynepliyakusum Zumreee e bebek ten aldım baby plus hatta şu anda indirimde 450 ml olandan çok memnunum hem bardaklı hastaneye kontrole giderken sabah dolduruyorum akşam mamasını bile yapıyorum tavsiye ederim
zeynepliyakusum zeynepliyakusum [url=https://www.hizliresim.com/t4tdnt2][img]https://i.hizliresim.com/t4tdnt2.jpg[/img][/url] bu canım
TalentedMom Zumreee https://imgyukle.com/i/kxgbAP akşam su kaynatıp içine koyuyorum sabaha kadar sıcak kalıyor
Bubenimoykum Zumreee migros sanal marketten aldım içi cam termos 8 saate kadar sıcak tutuyor. Benim çok işime yarıyor özellikle gece mama hazırlamak için büyük kolaylık fiyatida 35 40 lira atasi birseydi 420 ml sanırım.
ezo3535 Zumreee ay ben aldım markasını bilmiyorum Çin malı muhtemel , trendyola dereceli termos yazarsan çıkıcaktık ben çok memnunum 8 saate kadar sıcak tutuyor üstü dokunmadık derece gösteriyor