Kızlar oğlum yine hastalandi doğduğundan beri hep aynı skinti geniz akıntısı sonra öksürük sonra öksürürken kusma diye gidiyoruz sürekli genizi akıyor doktora götürduk 2 gün önce bronşolit olmuş dedi hava verdi ventolin ve antibiyotik ama genizlerj çok dolu çekiyorum serum fizyolojik ile temizliyorum stemier diye bir deniz suyumuz var onunla temizleyen çalışıyorum ama naptiysam düzelmiyor bu ventolin havayı verince daha çok genizlerj doluyor sanki uyuyamiyor geceleri hep ağzına geliyor akıntısı sanki kullanana var mı ventolin daha çok öksürüyor sanki kullananlar veya bir bilgiye sahip olanlar birşey söyleyin napsam gecirrmedim