Çok bitkinim fiziksel ve psikolojik olarak yorgunum.Oğlum ana sınıfına gidiyor 1 hafta okula gitse ertesi hafta hasta ve her seferinde 15 aylık kardeşinede bulaştırıyor 😔 Tam oğlum toparladı derken şimdi kızım öksürükten uyuyamıyor.Zaten şurubu zorla içiriyorum ,nebul hava almıyor ağlıyor iştahı kesiliyor o kadar zorlanıyorumki.Bense ya öksürklerinden ya ateşlerinde kaç günlerdir uykusuzum.Kendimde grip oldum ve bu halsizlikle onlara bakabilmek için direniyorum.Çocuklarımdan biri 2-3 kez öksürdüyse ay gene hasta oluyorlar stresinden dolayı resmen ishal oluyorum 😖 1 ayda en az 4 kez doktorumuzu görüyoruz.Bu artık bi kısır döngü oldu ,tek biz mi bu şekildeyiz sizlerde durumlar nasıl arkadaşlar?Ben artık kafayı yicem.