Hmtgce ek gıdaya başladığımızda bende hemen eline vermedim. 8. Ayinda falandı galiba elini ıspanak puresine daldırınca zaten batırdı oynasin bari demistim. Yüzü saçı mama sandalyesi yerler yemyeşil olmuştu 😂 sonra da bi kaç parmak gıda, yumuşak meyveleri vermeye başladım. Çok şükür hic boğazına kaçırmadı.