Deletedmom_78 Ilk hamileliğim sonrası anlattığınız şekilde olmustu benim de.
40 başı deniyormus.
Adet görüyorsunuz ve sakıncalı bir durum değil
Yalnız önümüzdeki aylarda düzenli adet gormeye devam etmeyebilirsiniz, şaşırmayın diye soyleyeyim dedim.
Cunku benim de sonrasında 4.aya kadar adetim olmadı. 4.aydan sonra duzene girdi.
Bu arada dinen kısmını soruyorsaniz gusül için, iki kanama arasi 15 gün olmasi gerekiyor adet sayılması için. 15 gun yoksa özür kanamasi sayılıyor ve gusul alabiliyorsunuz.