Damlayı vermeden yarım saat önce ve sonra emzirmemeniz gerekiyor süt ilacın emilimini düşürüyor. Bir de kan ilacı bebişlere biraz ağır gelebilir bizim ebemiz eğer kusarsa iki damla sabah iki damla akşam verelim diye tavsiyede bulunmuştu bende başlarda o şekilde yaptım sonrasında bünyesi alışıyor zaten çıkarmıyor artık