merhaba anneler bnm ikiz bebeklerim var 1 yaşında lar gece ikisni aynı odada uyutamıyorum biri aglayınca digeri onun sesine uyanıyor ikisde gece uykusunda cok mızmızlanıyorlar ve ara ara ağlıyorlar büyüyen beşik aldık 1 yasına kadar hiç yatmadılar smdide düşerler dye yerde yatıryorum ayrı odalarda biri babasıyla digeri benimle yatıyor gece sırtım yatak görmüyor anlayacağınız sürekli orda burda yatmktan ikiz bebekleri olanlar lütfen bna akıl versin ne yapsam dye düşünüp duryrm