Nefeshiramm Yldz4747 ay ver diye de olcak verme diyende mama veriyorsan ver dicekler ama benim doktorum sadece mama verilse bile su adla verilmemeli diye özellikle dile getirdi mamanın %90u su dedi su ihtiyacı karşılanıyor rahat ol dedi
Brsnysr Yldz4747 kızım meme mama alıyordu Dr muz mamadan sonra 1-2kasik ver ağzını temizler dedi hep verdim ben
Haydinn Yldz4747 anne sütü alan bebeğe 6 aya kadar ek birşey verilmemeli doktorumuz kesinlikle vermeyin dedi mama içiyorsa da zaten su ile yapıyorsunuz mamayı yeterli sıvı yı alıyordur
babyandmom1 Anne sütü alıyorsa sadece hiç gerek yok ben yazın havalar çok sıcaktı ve mama ile besleniyor o yüzden 1 çay kaşığı da olsa 1 aylıktan itibaren verdim
Miniginannesiiii Yldz4747 valla bizim doktorumuz ver dedi hem aft olmuşmaz ağzında temizlenir dedi hemde çok güzel gazı çıkıyodu çok değil her emmeden sonra 1 çay kaşığı yalat yeter
Gmze1998 Yldz4747 Sutunuzdeki su yetiyor 6 aya kadar su önermiyorlar çünkü şu verilseniz karnı şişer sizi emmez
Tugba41 Yldz4747 benim bebeğim yaz bebegiydi oyle biborona şu doldurup şu icirmedim tabiki ama ara ara çay kaşığıyla bir iki kaşık veriyordum benim fikrim anne sütüde olsa hic birsey su gibi olmaz bence sudan bir zarar da gelmez arada verebilirsiniz
25moonlight2021 Yldz4747 sizin yerinizde olsam verenlere aldanıp vermem. Kaç doktora gittiysem (bebeğim mama ile besleniyor) 1 damla dahi olsa 6.aydan önce su verip bebeğin böbreklerinin ekstra yorulmasına sebebiyet verme dediler. Mamanın çoğunluğu zaten sudan oluşuyor. Yine de siz bilirsiniz 🌸
MoRella Yldz4747 Şimdi çook bilmiş ahkam kesiciler gelip su ver, susuz olur mu, su verilmezmiymiş diyecek ve su verme diyenlere de saçma sapan konuşacak. Buyrun şenliğe 😁