Kızlar hayırlı geceler daha önce de bu konu ile lgili post açmıştım ama pek gören olmadı beşiğimizi satıyorum yeni gibi temiz bebeğim benimle yattığı için kullanamadık öylece duruyor herhangi bir sıkıntısı da yok zaten oda yapacağım . İlgilenenler yazabilir mi ?