2 aylik oğlum uyudu aşı olalı 2 gün oldu bayag huysuzdu bugün, eşimde yarin işe gidicek oda bayıldı kahvemi yaptim balkona geçtim şimdi birazcık keyif zamanı.Nasil gidiyor annelik derseniz dibine kadar zormuş 🤣Ama öylede böylede zaman bisekilde geciyor.Neyseki bu perşembe İstanbul’dan İzmir ’e ailemin yanına gidiyoruz ufak bi tatil.Önerileriniz varsa alırım hava değişimi için yolculuk için.Ben 2 hafta kalmayı planlıyorum ama eşim iş nedeniyle geri dönecek sonra bizi tekrar almaya gelecek.Çok sıkıldığımın farkında en azından bu teklifi yapması beni çok mutlu etti 😊Ee sizde durumlar nasıl bebisler iyimi ufak tatil kaçamakları var mı😇