Birbebek34 Merhaba kızlar bebegim 15 aylık bu aralar çok gaz çıkarıyor yediginden degil farklı bisey vermedim bu aylarda çkk gaz cıkarması normal mi ?
Birdunyagezegen Birbebek34 benim kızımda 15 aylık dediğiniz gibi son zamanlarda çıkarıyor ama şükür ki çıkarıyor 😃 bence normal bir durum çünkü bizler gibi artık yiyip içiyorlar ve ihtiyaç oda sonuçta 😇
birkedibirdorukannesi Birbebek34 canım eğer burun tıkanıklığı falan yaşadıysa ağızdan nefes alıp vermek emziriyorsan o sırada da gaz yutması arttırıyormuş. Biz ufak bir gribal enfeksiyon atlattık doktorumuz öyle demişti
Birbebek34 birkedibirdorukannesi burun tıkanıklığı yok ama emzirince sabit durmuyor bi emiyor bi kaçıyor dedigin gibi hava yutuyor olabilir 😁teşekkür ederim yomunuz için🌸
Birdunyagezegen Birbebek34 hahha valla tam benim kızım 😂 yapıp etrafa bakıyor hızına bakıyorsakk aaaa diyip eliyle ağzını kapatıyor
birkedibirdorukannesi Birbebek34 ondan kaynaklı olabilir boşver gönlünce çıkartsın melodi gibi geliyor kulağımıza bebiklerin gazları☺️ Rica ederim 😇
Birbebek34 Kumsal25 çıkarması mi iyi çıkarmaması mı bilemedim bende endiselendim bu ayda bu kadar fazla çıkarması normal mi diye
Kumsal25 Birbebek34 çıkarması iyi çünkü gaz içinde sıkışıyor uykusu tamamen bölünüyor onu cikarana kadar uyumuyir😓
Birbebek34 Kumsal25 ya kıyamam🥺 ben her sabah kahvaltıda ihlamur veriyorum iyi geliyor gaz icin 1 yaşından önce cok faydasini gördüm sizde deneyin isterseniz☺️🌸