Gizemh Bişey dicem benim bir arkadaşım var diyo ki benim bebeğim kapalı doğdu. Doktor normal demiş. Tamamen kapalı olunca bı rahatsızlık oluyo diye okumuştum ben çok şükür onunkinde yok acaba benim arkadaşım mi bilmiyo hiç damla falan da kullnmadim kapalı olduğu için diyo