Merhaba güzel anneler ben balık yağı konusunda fikirlerinizi almak istiyorum kızım çok iştahsız ayrıca bağışıklığı da çok düşük doktorumuz ligone kıds diye bir balık yağı verdi iki aydır kullanıyorum bitti şimdi möllers almak istiyoruz kullanan varsa hangisi iyi bana fikir verir misiniz