Tuceeee 4 aylık baya erken bence sonuçta bebeğiniz 1 yaşına kadar ana besin anne sütü olacak. Ölçülü ve doğru besinler ile az ama öz yemek önemli ama diyet önermezler diye düşünüyorum. Kızım 16 aylık emziriyorum hala ilk defa 2 haftadır diyet yapıyorum baya farkediyor sütüm malesef. Ama yemek ve ekstra şeyler yediği için artık pek etkilemiyor kızımı. Ama dediğim gibi yinede sağlıklı beslenip kilosuz bol sütlü olmak mümkün. Benim 4 kilo fazlam var bu sayede 🌺