İyi geceler herkese, sınavlara cok az kaldı 8 aylık bebegim ve 2.sınıfa giden oglumla zor da olsa calısşmaya basladım. Tabi ki benim durumumda olan herkes gibi sadece gece calısabiliyorrum var mı aöf auzef vs okuyan ders calısan destek olalım birbirimize.