Bebeğim 7 aylık. Ek gıda ve mama veriyorum Aptamil kullaniyorduk ağzıni kilitledi beğenmiyor diye düşünüp sma aldım onda da aynı asla içmek istemiyor saatlerce bıraksam bile ne ek gıdayı ne de mamayı istemiyor ağzını kilitliyor sadece babası dikkatini dagitirsa oyun oynarsa vs icirebiliyorum ne yapacağımı şaşırdım bu durumu yaşayıp üstesinden gelen varmı.