Merhaba arkadaşlar.
Daha önce yazdığım posta ulaşamadım.
Kızımın 2.el kıyafetlerini satıyorum. İhtiyacı olan varsa çok uygun fiyata vericem 🙏
0-12 ay arası birçok takım ve alt üst var
Hiç birinde gram leke yok.
Çoğu da etiketli henüz giydiremedim.
İlgilenen olursa bekliyorum.