Oglum cogu zmaan dediklerimixi tekrarliyor. Yani su icicegi zmaan suu diye soyler veririm. Ayakkabi giyicegi zmaan ayakki giyeljm der ama bunlar benim soylediklerimden ezberledikleri. Mesela nasilsin diyimce o da naslsin der . Yemek yermisin dedigimde aynsini tekrarlar. Benim senin kavramini hala ogrenemedi. Yani karisilikli konusma seklinde degil genelde benim dediklerimi tekrarlama uzerine donuyo muhabbet. Normal bir durummu anormal mo? Cebvremdeki dhaa kucuk bebekler bile karsilikli konusma diaoguna giriyolar neredeyse