Melisa59 Deletedmom_71 bebeği ters emzir canım mesela sağ göğüs diyelim bebeği kucağına alıp emzirme sağ kolunun altına al öyle emzir altına yastık koyup yükselt bebegıni
MuMuBu Deletedmom_71 gecer inşaAllah canım bende de oldu bikaç kere cok zor bütün bedeninde hissediyor insan agrısını. denemelerine ragmen hala geçmediysr doktor a gitmelisin ilaç kullanman gerekir cnkü
Deletedmom_71 Asafeymeninannesii devamli sıcak su ile masaj yaptım sagdim ve emzirdim suan daha rahatım şükür ağrım kalmadi 😇
Asafeymeninannesii Deletedmom_71 Bende dayanabileceğim sıcaklıktaki sıcak suyun altına girer mastit olan göğsümü tarakla tarardım. Tıkanan kanalların açılmasını sağlardı. Ardından emzirme yada sağım yapmayı ihmal etmezdim 😊 aklınızda bulunsun 🌺
Deletedmom_71 Asafeymeninannesii tarak yöntemini deneyecek kadar vaktim olmadı açıkçası eşim çalışıyor tekim o yüzden o varken duşa zor girip çıkıyorum oğlum uyanık olursa acikiyor ve ağlıyor. Evde olduğu bir zaman eşim tarakla taricam devamli emzirmeye devam şuanda 😇
Deletedmom_71 MuMuBu aynen tüm bedenimde hissettim bende ölüyorum sandım bi ama şükür s8mdi daha rahatım ssgip emzirmek ise yaradı