Sherlockholmes Pozitifanne1 Bende düşünüyorum almayı hep, ancak geri vazgeçiyorum, İşe yaramiyorsa diye
Kuzeyin_annesi53 Pozitifanne1 bende arzumun var ama ben memnun kalmadım yani saçım ince telli ve seyrek ondan bence işe yaramadı ama gür saçlı insanlarda ise yarar bence ama sakın düzleştirici düzlüğü beklemeyin sadece kabarmayi önleyip yatistiriyor
Gamzebicer Pozitifanne1 canım bende var fön tarağı yengem hediye almıştı düz yapmıyor 1 saçlaro koparıp bildiğin yoluyor sizin tercihiniz ama pekte tavsiye etmem
bikerem Pozitifanne1 dümdüz pirasa gibi saclarim var,kardesim dogumgunum icin almis🤭 iade de edemedim kutusuyla bekliyir ben de bi uygulamadan satiyorum ne yapayim. Hani guzel ya da kotu diyemem saclarim dümdüz çünkü
pitircikkk Pozitifanne1 bok gibi gercekten ilk ciktigi siralar denemek icin almistim hic umudum yoktu. saclarim zaten kabarik onu yaptim elektrik carpmis gibi kabardi kardesime verdim ince telli saclari diye.en iyisi dyson o kadar memnunum ki