[silindi] Asel61 şimdilik dört kilo kolay oluyor ama ileride zorlanır mıyım diye korkmaya başladım çünkü sadece benim kucağımda uyuyor 😅 yatağa koyar koymaz basıyor yaygarayı
NisanAnnesi [silindi] çok özeniyorum yatağına yatırıpta uyuyan bebelere daha doğduğu gün uyumamaya başladı nasıl çare arayacagımızı şaşırttı bize
NisanAnnesi Ashlee gündüz iyi oluyor da gece zor oluyor uyursam ya düşürürsem korkusu oluyor o yüzden alıştırmak istemiyorum zaten yanımda yatıyor 😍
NisanAnnesi mbub AA demek 1 yaşa kadar yolu var bende atak dönemindedir düzelir sanıyordum dediğinizi bir deniyim o halde
NisanAnnesi Kuzumveben çok güzel maşallah böyle devam eder inşallah benim bebeğim 1.5 aylık birazda huysuz ilk günden beri gazlı bir bebek onun huyunu da yapıyor
Kuzumveben NisanAnnesi amin inşallah bizim kızda çoook hareketli 😀 senin bebegin daha ufakmis benim kizima 5 aydan sonra uyku duzeni olusturduk
NisanAnnesi Ladyofdark evet kaliteli değil çünkü derin uykuya dalmıyorlar aynı problemi yaşıyorum bende bu şekilde düzenli kilo almaları bile olmayabilir 😥
Asafeymeninannesi NisanAnnesi 3 ay 1 günlüğüz. Acıktığı zaman emdiği gibi uyuo. Göğsüm onun için yastık benim için büyük bir rahatlık 🤗 onun dışında hamağa alıştı beyefendi 😏 hamak olmadı mı eheeeheee o hamak gelecek bakışı atar 😏🤣
NisanAnnesi Asafeymeninannesi bende Hamak aldım bugün gelecek kargom tek umut o beşiğündede uyumuyor çünkü bizim kız sever inşallah 😍
Asafeymeninannesi NisanAnnesi bizimkide asla beşikte uyumaz. Umarım hamak sizin için büyük bir kurtuluş olur 🙏🙏
NisanAnnesi MimiCucuBebe Ah kaç kez denedim yine denerim ama mosmor oluyor ağlamaktan huy yaptı yani onu nasılsa ağlayınca bu şekilde alıyorlar diye düşünüyor şimdiden
NisanAnnesi Burcu35 Bu ataklar acaba bizim dönemimizde varmıymış annelerimiz sabırlımıymış ben çok sabırsızım deliriyorum dediğiniz gibi 😄
Burcu35 NisanAnnesi Bence yokmuş siz hep usluydunuz uyurdunuz atakta neymiş diyolar ne diceğimi bilemiyorum😂 deliriyorum sonra çok pişman oluyorum☹️
Deletedmom136 42 günlük kızım kucağıma alıyorum koltuğa oturuyorum sıkıca sarılıyorum burnuna burnumu dayıyorum uyuyo sonra yerine koyuyorum bazen çok huysuz olursa kucakta pış pışlıyorum 3 aydan sonra uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum
Sevdii1 Ashlee bende bir haftadır böyle yapıyorum çok şükür yatıyor inşallah böyle de devam eder daha 3 aylık