ikiartibirfilm Selam hanımlar uyku tulumu almak istiyorum bebeğime internette gördüğüm kadarıyla 16 21 derece arasi sıcaklık degeri için 2.5 tog olmalıymış bu şekilde alan var mı nerden aldınız beni biraz aydınlatır misıniz 🙃
Mayisannesi34 ikiartibirfilm lcw den aldım ben 😊 ev 20 derece falan içine sadece zıbın giydiriyorum sıcak tutuyor 😊
Omom ikiartibirfilm 2.5 fazla gelebilir evinizi gece de ısıtıyorsanız. 1.6 aldım ben zıbın ile giyiyor sadece. İyi geldi. 2.5 terletirmiş
aslanuraz ikiartibirfilm ben bebeğime 21 derece evimiz, içine zihin ve tatlı giydirdim 2.5 tog. Ama gece gidip.baktim sırtı göğüs kısmı soğuktu. Hiç anlayamadım yanıma alıp yatırdım odasından üşür diye. Biri benid3 aydınlatsın lütfen nasıl ne şekil giydircem 😔
Ataselim Mayisannesi34 merhabalar. Bende Lcw dan aldım 2.8 tog yazıyordu. Evimizin derecesini bilmiyorum ama zibinla mı giydirmem gerekiyor
Mayisannesi34 ikiartibirfilm https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5223799/2239228 biri bu biri de kırmızı renk ikisi de 2.5 tog birini geçen sene almıştım büyük aldığım için bu sene de giydi yeşili de bu sene aldım büyük aldım seneye de giyer muhtelemen 😊
herseyguzelolacakk ikiartibirfilm canım ben geçen sene lcw dan 2.5 tog 12- 18 aylık olandan aldım. Biraz bol oldu tabi. Ama bu sene tam geldi. 2 sene kullanmış olucam. Sende böyle alabilirsin.
herseyguzelolacakk ikiartibirfilm bebeğin kaç kilo? Bende 5 aylıkken kullanmaya başladım. 8,5kg falandı bebeğim. Aldığım tulum 10-11 kg yazıyodu zaten
herseyguzelolacakk ikiartibirfilm o zaman 12-18 iyi olur canım. Ayına çok takılma. Alacaksanda üzerinde kilo yazıyo. Kilosuna bakarakta alabilirsin 💞
Mayisannesi34 ikiartibirfilm 12-18 olabilir belki geçen sene benim kızım 6-7 aylıkken aldık 12-18 bu sene tam oluyor 😊