Kızlar saçlarıma bir türlü canlı yumuşak gösteremiyorum. Bazılarının saçına bakıyorum su gibi. Benimkiler boyasız olmasına rağmen Mat sert Sanki saçımı 10 kere açtırmışımda öyle görüntüsü. Krem, yağ maske kullanmadığım şey kalmadı. Keratin bakım bile yaptırdım düzelir diye yine olmadı. Saçımı özel günden başka günlerde yaptırmam (nişan düğün vb) var mı bu soruna çözümü olan bu arkadaşınıza yardım edin 😔 uzun zamandır uzatıyorum. Ama fön düzleştirme yapmadığım sürece saçım süpürge gibi görünüyor.