Reyhanm bu genetiktir aslinda. Kiz bebege gore uzun dogdugu icin belki oyle denmistir halbu ki persentil tablosuna gore yuzde ellilik alanda yani tam ortalamada. Oglum 47 cm doğdu,erkek bebege gore kisa bir boy. 6 aylikken 73 cm idi,simdi 1 yasinda 87 cm.genleri boyle cunku. Bunu sundan ornek verdim nasil ki 1 aylik bebegin 3.5 kilo olmasi normalse 4.5 5 kilo olmasi da normal. Dogum degerine bakmak daha sağlıklıdır