Merhaba, 3 yas ve 6 aylık iki oğlum var. Büyük ogluma 2.5 yaşına kadar hiç TV izletmedim. Hala telefon tablet falan bilmez. Kardeşi olunca mecbur izletmek zorunda kaldım tek başıma bakiyorum ailelerlerden uzaktayız. küçük oğlumda bir iki gündür Tv ye bakmaya calisiyor hep ters çeviriyorum falan. Hep ayrı odalarda da tutamıyorum ikisini. Ben şimdi küçük oğlumu nasıl uzak tutacağım bilmiyorum. Kesinlikle ekranla tanissin istemiyorum☹️