yalnizbirisi benim kızımda da vardı okuldan taşıyor , öksürüğü çok aşırı artınca doktora götürdü eşim agumentin fort, peditus öksürük balgam ilacı ve bir ilaç daha vermiş o da gribal enfeksiyon içinmiş. Dedim ateşi yok ama kullanacağım, kullandım kullanalı kesildi öksürüğü. Demek ki enfeksiyon vardı öksürük yapıyordu ama ateş yapacak kadar kuvvetli değildi diye düşündüm. Eğer çocuk doktorunun numarası varsa bir ara sor . Benim kızım 5 yaşında bu arada.