Kızım 17 günlük oldu 7 gün mama ile besledikten sonra beni emmeye ve sütüm gelmeye başladı şimdi ağlayarak uyaniyo memede 5 dkka falan emiyo yutkunma sesi geliyo daha sonra azalıyor ve uykuya geri geçiyo çok nadir dalmadigi oluyo ve gazını çıkarabiliyorum daldiginda Malesef gazı çıkmıyo ve sonra kusuyo napacagmi bilemiyorum sizler napiyosunuz nasıl bı yol izliyosunuz uyutmaya çalışıyorum ama uyuyup kaliyo meme de ve bekliyorum birakmiyoda emziği kenardan sokup öyle beni biraktiriyorum