damlasel Merhabalar,Universiteyi biraktim malesef. Meslek lisesi mezunuyum. sizce lise kpssden atanmak mumkun mu? nerelere ataniliyor duz memur mu olunuyor? girecek olan yada girip atanmis olan varmidir bilgisi olanlar yardimci olabilir mi?
Demet_k damlasel canım lise mezunları çok yüksek puanla atanıyor. Memur oluyorsın kamu kurumunda. Ben önlisans mezunu olarak atandım. 10 yıllık memurum.
199160 Canım ben lisans mezunuyum üniversite 3.siniftayken lise kpss sine girdim 2012 yılında 89 puan aldım o puan 2 yıl geçerli ben 2014 yılında atandım ve hizmetli olarak düşün ama sonra kurumda yükselme sınavına girip memur oldum yani 95 üstü alman lazım
199160 damlasel aynen oyle yapacak bi sey yok merdivenin en aşağı basamağından başlayıp en uste kadar yavaş yavaş çıkmaya çalışıyorum ve sınavı Türkiye derecesiyle geçtim darısı başka sınavlara insallah isteyince ve inanınca yapılmayacak hic bi sey yok