Beruz Ay ay konsept hazırlayıp resim çekenler hepimize fikir olsun bu ay napıcaksınız yada yaptığınız konseptler neler 🤗🤗
sademinannesi Beruz 4. Ay konsepti olarak bende maymun yastığımız var onu koyucam maymunlu tulumunu giydirip muzla 4 yapıcam öyle düşündüm 😀
Beruz 38-ruyam Yazı bölümüne girdiğinizde harflerin üst kısmında işaretler var orda resim figürü var kare şeklinde bende ona bastığınızda resim ekle yazıyo ve istediğiniz resmî galerinizden seçip yükleyebiliyorsunuz
watermelonlove Beruz Ben değiştirilebilir yazı panosu aldım her ay ona yazı yazıyorum beyaz örtü üzerinde kızımla resimli çekiyorum mesela Ebrar 1 aylık vs. her ay ne yapsam diye düşünmüyorum bir yerde tıkanır kalırım bir de bebekle uğraşması da belki zor olur diye böyle sade ve öz olsun istedim
Beruz Tatlican yaa maşallah 🤗 ama çok güzel çok eğlenceli ve hepsi birer anı yapabildiğimiz kadar devam 🥰
NurrA Ayy en sevdiğim konu gelmiş 😄 fotoğraf atmayı bilsem atardım sadece ay olarak değil canım sıkıldıkça konsept yapan bi anneyim 😄 Instagram da sayfası var kızımın konseptlerini atıyorum başka annelere fikir olsun diye ☺️ bebeğiniz kız mı erkek mi
Beruz NurrA yaa çok güzel benimde en sevdiğim şey 🤗🤗 İnstagram adresi nedir takip edelim 🥰 erkek 🤗 Yazı bölümüne girdiğinizde harflerin üst kısmında işaretler var orda resim figürü var kare şeklinde bende ona bastığınızda resim ekle yazıyo ve istediğiniz resmî galerinizden seçip yükleyebiliyorsunuz😍