Senemiaa gazı vardır büyük ihtimalle sürekli çıkarmaya çalışın inanın ne kadar çıkarsa da yine de gazı yok demeyin illaki birikiyor bağırsaklarında sürekli hareket ettirin ve o çocuğa gece gündüz kavramını öğretin uyku saatleri belirleyin öğrendiğin gündüz 12 akşam 7 mutlaka o saatlerde odasına götürün ışığını kapatın ve uyutma şekliniz nasıl bilmiyorum öylece uyutun çoook faydasını göreceksiniz emin olun .
ha bu arada doyduğundan da emin olun benim bebe de ağlıyordu sürekli memede özellikle doyamadığını fark ettim meme ve mama veriyorum biz de 1 ay 14 günlüğüz