Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 5 günlük bu aralar kabızlık yaşamaya başladı bugün 5.gün tuvaletini yapamıyo gaz sürekli cikariyo ama devamı yok dr a götürdüm 10 güne kadar yapmaması normal dedi muayene etti suan bi skintisi gozukmuyo dedi zeytinyağı veriyorum sütünün içinde banamisin demiyo biogaina veriyorum yok sizlerden yaşayan varmı acaba çözüm ne olabilir? Sabun yaptim bi kaç kez ftil gibi öyle olunca yapıyo ama bende onu yapmak istemiyorum zararlıdır diye çözüm önerisi olan varmı