1minikannesi Esma1310 https://www.istanbulkart.istanbul/anne-kart bu linkten hesap oluşturup adımları takip ederek başvurabilirsiniz.
Leylus Esma1310 canım dün ben yaptım netten üstte arkadaşın dediği gibi anne kart başvurusu yapabiliyorsun ilk sefere özel 20 tl aliyor eve teslim istersen 9.5 tl de kargo ücreti oluyor.
Minikkusuumm 1minikannesi yaa bende ne zamandır başvuru yapmak istiyordum ama girilen kimlik numarasıyla tc uyuşmuyor diyo hat babamın üstüne kayıtlı ondan geliba
is_for_you Aylık 150 TL’ye kadar sanırım kullanım hakkı var. Ayrıca tek seferlik kargo ücreti vs Şurada detaylar var sanırım incelemek istersen; https://devletyardimi.net/ibb-anne-kart-basvurusu-nasil-yapilir