Oguuu26 Selam kızlar 2-3 gündür yumurtlama sancım var uygalamaya göre bugünde kahverengi yapışık akıntım oldu sizce yumurtlamadan mı yoksa enfeksiyon falan olabilir mi ? Böyle sancı ceken varmı aranızda?
Prenses_annesi22 Oguuu26 kahve akıntın olduysa eger bırlıktelıgın olduysa gebe olmus olabılırsın yanı yerlesmr kanaması dıyolar.Ama olmadıysa adet baslangıcı olabılır 1 ayda 2 kere adet gören bılyorm bı kadın doğuma gıdin istersenız
Oguuu26 Prenses_annesi22 canm bu yerleşme kanaması gibi değil bildiğimiz akıntı bir tek rengi açık kahve gibi ondan. 4 gün önce oldu hatta post açmıştım przvrtf içimde kaldı ama hiç bulaşma falan yoktu diye eğer hamileysem bu kadar çabuk belli olurmu bilemedim bence yumurtlamadandır diye umuyorum 🥲
Prenses_annesi22 Oguuu26 bilmem ben hıc yumurtlama zamanında öyle bır akıntı görmedim oyüzden söyledim.yumurtlama oldugunda yumurta akı gıbı yapıskan ıkı parmagına yapısır kapatıp acınca yapıskan bır yapısı vardır yanı onun dısında bılgm yok dr daha ıyı bılir
Prenses_annesi22 Oguuu26 birde prezarvatif içimde mi kaldı acaba diye post gordm size aıt ıse 17 gün olmus yani yerlesme olabılır 6-10 gün arasıdır yerleşme kanması ağrısı 3 gün sürer
Prenses_annesi22 Oguuu26 hm anladm valla bılemıyorm bı doktora görün istersen o daha net söyler yada kafana takma bekle adet olmayı baska secenek yok 😊🤗