Arkadaşlar merhaba 21 aylık oğlumda Demir eksikliği var daha doğrusu Demir depolarında azalma varmış bundan dolayı doktor ferrozinc 100 ml şurup verdi 2 kutu. Normalde reçete de yazan yaşına göre kullanması gereken miktar hergün aç karnına 2 ml yazıyor fakat bizim doktorumuz bize günde 6,5 ml içmesini söyledi. Bana biraz fazla geldi içmesi gereken miktar Demir yüklemesi Demir zehirlenmesine yol açmasın bu sefer böyle bir durum başına gelen varmı