Hanımlar 1 hafta sonra kızım 3 aylık olcak insaallah. Emiyor sadece ve bu emmeler özellikle gece uykusuna geçince 2 saati buluyor.memeden ayirinca ağlamıyor mesela ama memede uyuyup yatağına yatirinca kalkıyor.ben bebeğimin doyduğunu nasil anlarım cisli bezi hariç. Söyle yapıyorum 2 saat emiyor eğer yerine yatırdığımda uyuyorsa doymustur.bebegin normal uyanık olma süresi kac dk olmalıdır emzirdikten sonra bilemedim. Yardımcı olur musunuz