Hanımlar 39+3 haftalık olduk bugün . İkinci gebeliğim bu arada. İlki de normal oldu . Hayırlısıyla buda öyle gözüküyor .Pek bir sancım olmuyor ama sanki ara ara adet sancısı çeker gibi karnıma belime ağrılar giriyor ve bir süre sonra geçiyor . Kendi sancılarım gelir mi gelmez mi bilmiyorum ilk kızımda suniyle doğurdum bunda da ilki gibi olsun istemediğim için doktora gitmek te istemiyorum çok bunaldım artık bir an önce doğsun kurtulayım istiyorum benim gibi olanlariniz var mıydı . İstiyorum ki evde sancılarım gelsin iyice çekip öyle gideyim doğuma ama henüz bişey yok 🤷 bu gidişle ilkinde olduğu gibi suniyle mi dogurturlar bilmiyorum 😐