3 yaşında ikizlerim var biri bize geldiği zaman çocukların içinden canavar çıkıyor sanki. Gerçekten artık ne yapacağımı şaşırdım. İnsanların üzerine atlıyorlar ısırıyolar kafalarına çıkıyorlar kısacası pertini çıkartıyorlar insanların. Tekken böyle değiller bana. Birbirleri arasında her kardeş gibi kavga ediyorlar ama anlık. Artık biri size gelicem dediği zaman ciddi anlamda geriliyorum. Defalarca ama defalarca konuştum ama yok yok yok! Nasıl aşıcaz bu durumu 😔