kızım 2ay8günlük doğduğunda bir hafta yoğunbakımda kaldı (solunum sıkıntısı kanda enfeksiyon) orda alıştı zannediyorum her gittiğimizde yüzüstü yatıyodu kusup boğulmasın falan diye heralde. ilk zamanlar yan yatırdım ama baktım gazı daha kolay cikiyo hem emdikten sonra direk boyle koyuyorum uykusunu kacirmamak icin. ama cevremden hep tepki aldım boğulur ölür vs. sagolsunlar.. kafasını tartabiliyo sonucta kaldırıp degistiriyo sag sol. uykum da cok hafiftir surekli kontrol ediyorum. cok denedim yan yatirmayi uzun sure uyumuyo irkilip uyaniyo. var mi bizim gibi yuzustu uyuyan yalniz degilimdir insallah