Haticesarii benim bebegimin de egzamasi var. Esimin de var yani genetik. Bu dediklerim de egzama yapiyor cikolata kakao vs de yapiyor. Yagli kizartma tarzi seyler de yapiyor. Ayrica bebegim alerjik, ben de emzirirken ne yiyecegimi sasiriyordum en sonunda alerji mamasina gectim. Buarada deterjan kalintisi kalmamasi lazim kiyafetinde. Duru granul+1 kez daha durulama daha sonra kurutma yapiyorum.