OOglum çok üzülmeyin bir sağlık sorunu yoksa konuşur. Bi de ekran a çok bakıyorsa azaltın siz bol bol konuşun onunla her şeyi anlatın bebekler önce alır sonra ifade eder. Bazı çocuklar geç konuşuyor. Konuşsun diye zorluyorsanız zorlamayın hiç. Bu yaş bebeler inat da yapıyor. Siz ve babası nasıl konuşmuşsunuz mesela geç mi erken mi bunlar hep etken. Kuzenimin kızı tam olarak cümle kurar hale 4 yaşından sonra geldi ama ben hatırlıyorum kuzenim de çok geç konuşmuştu.