Dlnmlk Zordu derken acısı,ağrısından bahsetmiştim aslında. Operasyon çok kısa ve kolay geçti. İple boğma işlemi yapıldı. İşinin ehli doktorda yaptırmak çok önemli. Ben istanbulda yaşamama rağmen ankarada Mevlüd Topbaşa yaptırmıştım. Annem de onda 2 kez hemoroid operasyonu geçirmişti. Onun üstüne tanınmaz. Sonrası tabi ki çok ağrılı oldu,ilk wc zorlu oluyor. Ama kısa sürede geçiyor.Boşuna kendinize eziyet etmeyin çözümüne bakın derim.