Areninannesiii su an montessori almadim buyuyen besigi kendimizi bi şekilde birleştirip yaptık içine de yatak koyduk bi nevi montessori oldu cok cok memnunum park yatağından 1 yasinda iken atlayıp çıkmayı öğrendi o şekilde geçmiştim su an uyuyacağım zaman geçip odasına kendisi uyuyor gece uyandığında yanımıza geliyor ben baya memnunum yan tarafına evde kendim youtubeden izleyerek 70 tlye 3 lu orgu yan koruma yaptim çarptığında canı acımasin diye koş konusunda fikrim yok